13 תשובות
מה איפה שמעת את זה?
שואל השאלה:
שמעתי שהם יצאו על ישראל באיזה הופעה
אני לא זוכרת איפה ראיתי את זה ועכשיו חברה שלי אמרה לי את זה
אנונימית
אדי וודר הזמר תמך ברוג'ר ווטרס ובנפגעים בעזה וסייע להם וגם כן קרא לחרם נגד מלחמות וכאשר מפיקים מישראל ניסו לדבר איתו להופיע בישראל הוא אמר שהוא חושב שזה לא מתאים ושהוא נגד פשעי המחלמה שישראל עושה.
שואל השאלה:
אוף איזה באסה
אנונימית
קיצור הוא לא יבוא לפה... ובתכלס פרל ג'אם זאת הלהקת גראנג' הכי ממוסחרת שיש והכי גרועה מכל הז'אנר הזה
נירוונה אליס אין צ'יינס סאונדגארדן סטון טמפל פיילוטס לא רואים אותם ממטר
שואל השאלה:
אני דווקא ממש אוהבת אותם
אבל זה עינין של טעם אני לא יתווכח איתך
אנונימית
שואל השאלה:
חח דווקא את נירוונה בכלל לא אהבתי
אנונימית
חבל... הגראנג' האמיתי אלה נירוונה ואליס אין צ'יינס... סאונדגארדן ככה ככה כי הם גם מטאל.
פרל ג'אם לדעתי לא מיוחדים בצורה כלשהי וסתם עוד להקת רוק סבירה.

גם אם תשימי לב לנירוונה וכל השאר שציינתי לכל להקה יש סאונד ייחודי אם לדוגמא נירוונה עם התופים החזקים או אליס אין צ'יינס עם הקול הענק של ליין סטאלי או סאונדגארדן עם הריפים המעולים

פרל ג'אם לצערי לא מגיעים לרמה שלהם.
שואל השאלה:
בסדר אני פשוט לא כול כך אוהב גראנג'
אני אוהבת יותר גלאם רוק ולהקות שיער כאלה
לפרל גאם סתם התחברתי אני לא יודעת למה
אני מניחה שלהקות כמו נירוונה תרמו יותר לזאנר הזה אבל אני פשוט לא התחברתי כלכך
אנונימית
מבין אותך זה בסדר גמור אני מכבד כל סגנון בתור מוזיקאי זה חובה.. לא משנה מה יותר אהוב עלי לכל ז'אנר מגיע את הבמה שלו.
וגם להקות שיער זה פצצה!
וגם כאלה של שנות ה 70 זפלין וכאלה
שואל השאלה:
טוב אני שמחה שאנחנו מסכימים
ותודה על המידע
אנונימית
שואל השאלה:
חח בטעות
ואל תדאג כשאני אומרת שאני ממש אוהבת להקה זה רק אומר שאני כזה אוהבת תשירים שלהם ורק עכשיו כזה מתחילה לחקור עליהם
כשאני נהיית אובססיבית אין לי מתחרים בזה אני ידע עליהם הכול ואף פעם לא ישכח את השם
אנונימית