32 תשובות
עם זורו בתחילת הפרקים שפגש את עיני נץ וניצח אותו ואז זורו הכריז שהוא לעולם יובאס
שוב ויהיה בעל חרב הכי חזק
ואייס מת ושוויטברד מת וואי יש הרבה רגעים
שוב ויהיה בעל חרב הכי חזק
ואייס מת ושוויטברד מת וואי יש הרבה רגעים
זורו נגד מיהוק, לופי נגד דופלמינגו, marineford
שואל השאלה:
ואיי כן זורו נגד עיני נץ משהו חזק
ואיי כן זורו נגד עיני נץ משהו חזק
שואל השאלה:
וגם מרינפורד זו ארק חזקה ממש אשכרה מראים לנו את whitebeard האגדי
וגם מרינפורד זו ארק חזקה ממש אשכרה מראים לנו את whitebeard האגדי
רוב האנשים לא שמים לב כמה וויטבירד היה באמת חזק רק בגלל שהאדמירל של הלבה פגע בו
שואל השאלה:
כן זה לא משנה, הוא אגדי, אבל הוא היה גם חולה וזקן, ובלי קשר כולם פצעו אותו, אבל אקיינו הכי הרבה מן הסתם
כן זה לא משנה, הוא אגדי, אבל הוא היה גם חולה וזקן, ובלי קשר כולם פצעו אותו, אבל אקיינו הכי הרבה מן הסתם
ווטיברד הוא היה ממש חזק הוא ספג איזה 30000 יריות לבה ועוד מלא טנקים פיצוצים ועוד מלא ועדיין לא נפל ומת רק אחרי כמה דק'
מת וגם אז הוא לא זז ממקום.
מת וגם אז הוא לא זז ממקום.
שואל השאלה:
נכון, הוא מת בעמידה, נראלי היחידי שיכול להשתווה אליו מבחינת כח ועד כמה שהוא badass זה אסקנור, מseven deadly sins אם את מכירה בערך אותם תכונות ואותו אופי ואני אוהב דברים כאלה חחח
נכון, הוא מת בעמידה, נראלי היחידי שיכול להשתווה אליו מבחינת כח ועד כמה שהוא badass זה אסקנור, מseven deadly sins אם את מכירה בערך אותם תכונות ואותו אופי ואני אוהב דברים כאלה חחח
לא מכירה אותו
אבל מה עם אלמוות הזה איך קוראים לו שלופי רוצה לנצח?
אבל מה עם אלמוות הזה איך קוראים לו שלופי רוצה לנצח?
שואל השאלה:
את כדאי שתיראי את הסדרה:)
את כדאי שתיראי את הסדרה:)
קראת מה שכתבתי ? מה עם קיאידו
הוא אלמוות
הוא אלמוות
קאידו הוא לא בן אלמוות
שואל השאלה:
גם הוא אבל למה את מתכוונת "מה איתו" הוא גם קטלני אבל הוא הוא עוד לא הראה הרבה מעצמו אזז
גם הוא אבל למה את מתכוונת "מה איתו" הוא גם קטלני אבל הוא הוא עוד לא הראה הרבה מעצמו אזז
שואל השאלה:
נכון הוא לא
נכון הוא לא
קראתם את המנגה?
שואל השאלה:
כן
כן
אחת הסיבות שאני לא אוהב את קאידו היא שמבחינתי הוא היה אמור להפסיד לאוד
שואל השאלה:
זה לא כזה ברור. הוא היה יכול להפסיד והיה יכול לנצח
זה לא כזה ברור. הוא היה יכול להפסיד והיה יכול לנצח
אודן פגע בו פגיע רצינית והיה אמור להנחית את המכה הסופית אבל הוא הסתובב בגלל שהוא חשב שתפסו את מומונוסקה וזה היה זה שיכול להשתנות לאנשים
שואל השאלה:
נכון אבל לא חושב שקייאדו היה בהכרח מובס אם אודן לא היה מסתובב
נכון אבל לא חושב שקייאדו היה בהכרח מובס אם אודן לא היה מסתובב
אני לא קוראת מנגות זה הורס לי..
קיאדו ניסה להרוג את עצמו והוא לא הצליח מבחינתי זה כבר מספיק
קיאדו ניסה להרוג את עצמו והוא לא הצליח מבחינתי זה כבר מספיק
שואל השאלה:
סבבה אבל זה לא אומר שהוא אלמוות, הוא לא מת כי הגוף הפיזי שלו ממש חזק הואstrongest creature alive
סבבה אבל זה לא אומר שהוא אלמוות, הוא לא מת כי הגוף הפיזי שלו ממש חזק הואstrongest creature alive
תעזוב את זה שהוא לא מת זה לא הזיז לו ..
לא משנה אתה קורא מנגות ובטח אתה בפרק הנוכחי אז מבין יותר בזה
לא משנה אתה קורא מנגות ובטח אתה בפרק הנוכחי אז מבין יותר בזה
שואל השאלה:
סליחה על הספוילר מקודם אבל זה באנימה, לא קשור למנגה, זה לא מצויין שהוא אלמוות, אני רק מסביר הוא כן יכול למות כי אין לו כוחות של אלמוות
סליחה על הספוילר מקודם אבל זה באנימה, לא קשור למנגה, זה לא מצויין שהוא אלמוות, אני רק מסביר הוא כן יכול למות כי אין לו כוחות של אלמוות
שזורו היה ספוג מלא בדם ושאלו אותו מה קרה והוא ענה כלום...
זה היה כזה badass....
זה היה כזה badass....
אנונימי
וואו כן
שואל השאלה:
מסכים
מסכים
וואי כן אנונומי
נראלי לא רק אני מאוהבת בו
נראלי לא רק אני מאוהבת בו
שואל השאלה:
סנג'י נגד לופי?
סנג'י נגד לופי?
הקטע בילדות של לאו עם רוסיננטה
שואל השאלה:
כן בצדק זה ממש יפה ומרגש
כן בצדק זה ממש יפה ומרגש
כשלופי נתן לטנריוביטו אגרוף לפנים
כשנאמי דקרה את עצמה וביקשה מלופי עזרה
אוסופ נגד לופי
כשלופי רואה שאחד אחד מחבריו מובס על ידי קיזארו וקומה
כשסאנג'י מגן על אוסופ ונאמי מידי אנל ואומר "הייתי רק צריך אש לסיגרייה"
כשנאמי דקרה את עצמה וביקשה מלופי עזרה
אוסופ נגד לופי
כשלופי רואה שאחד אחד מחבריו מובס על ידי קיזארו וקומה
כשסאנג'י מגן על אוסופ ונאמי מידי אנל ואומר "הייתי רק צריך אש לסיגרייה"