6 תשובות
יוקלילי הרבה יותר קל
מה שאת יותר רוצה.. אני מנגנת בגיטרה ולדעתי יוקלילי יותר קל
תתחילי בלשנות את היוקלילי הכי זול שאת מוצאת. אם את אוהבת את יכולה למכור אותו ולקנות אחד יותר טוב. אחר כך אם את אוהבת לנגן ומוכנה להשקיע מהזמן שלך וראית שאת מסוגלת להשקיע בנגינה תעברי לגיטרה
יוקליילי זה הרבה יותר קל מגיטרה, זה יותר קטן ועם 4 מיתרים וגיטרה זה 6 מיתרים.
יוקליילי יותר מתאים ל"שירי טיולים" אבל נחמד ללמוד עליו עוד שירים.
אני חושבת שאם את רוצה משהו *יותר קל* תתחילי מיוקליילי. ואז תעברי לגיטרה קלאסית, שזו הגיטרה שלומדים בה את בסיס הגיטרות. כל המנגינות הישראליות, היצירות הקלאסיות...
אם את גרה בנתניה תקני ב"מרכז הגיטרות של אבי גיל".
אם את לא גרה בנתניה תקני ב"כלי זמר", יש את זה בכל עיר.
לדעתי "כלי זמר" פחות טוב מ"אבי גיל"
כי באבי גיל יש הרבה יותר מבחר, והגיטרות בכלי זמר הן מעטות ואין ממש גיטרות יפות, לטעמי לפחות...
לכי לחנות שבה אפשר לנסות ותראי מה מרגיש לך יותר "נכון"
מבחינת אקורדים יוקיליילה יותר קל ואחר כך אפשר לעבור לגיטרה / הפוך