12 תשובות
זה לא נראה לי איכותי מאוד, עדיף לקנות בארץ מחברה יותר טובה
תבדקי בביקורות של המוצר ותראי מה כתבו שם ((:
יש כאלו טובים יש כאלו פחות
ממה שאני הזמנתי משם החזיק לי הרבה מאוד זמן
שואל השאלה:
כמה זמן בערך ויש לך קישור. ?
אנונימית
שואל השאלה:
בר לי ציפורניים ארוכות
אנונימית
אז את רוצה לעשות בנייה?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אני חושבת שעדיף לך לעשות בארץ אצל מישהי מקצעוית
להזמין באינטרנט חומרים לדברים כאלה יכול להיות סתם נפילה וגם, אני רק מניחה.. שאת לא יודעת איך לעשות אז אולי עדיף שלא כי זה יהיה לך בזבוז זמן וכסף
אני מזמינה מאלי אקספרס את החברה ur sugar. הם זולים אבל אם עושים את הלק ג'ל טוב הם מחזיקים מעל חודש. יש להם גם צבעים מהממים.
שואל השאלה:
בניית גל אני רוצה לא לק
אנונימית
את צריכה ללמוד את זה, זה יותר מסובך ממה שאת חושבת. גם חומרים יותר יקרים
ממליצה לך באמת ללכת למישהי