התחברות
הרשמה
הגיוני שאני נראת יותר רזה כשאני שמה סקיני?
20 ביולי 2020, 12:58
רגליים
גוף
ג'ינס
לבוש
רזון
4 תשובות
כן
~
~גרי המבורגרי~
כן
ה
החיים יפיםםם
כן זה כל הקטע
ח
חזירונית המזל
כן חח זה כל הפואנטה
ה
המונה ליזה
באותו הנושא:
הגיוני שאני נראת הרבה הרבה הרבה יותר רזה בשורטים ובגינסים ארוכים סקיני ממש מלאה?
זה הגיוני כשאני עם ביקיני אני נראית הרבה יותר רזה מאשר כשאני עם בגדים רגילים?
זה הגיוני שאני שוקלת 51 ואני 1.50 זה מגעיל אותי איך שאני נראת....
הגיוני שהתאמנתי עם המשקולות באימון ואני נראת יותר "נפוחה" ברגליים זה אומר שהשמנתי?
הגיוני שאני מרגישה שאני נראית הרבה יותר יפה כשאני בלי מלא איפור?
הגיוני שאני חושבת שאני נראת טוב אבל אני מרגישה שבנים לא נמשכים אליי?
זה הגיוני שאני הרבה יותר עייפה כשאני במחזור?
זה הגיוני שכשאני מסתכלת במראה אני נראת טוב יותר ובמציאות אני פחות נראת יפה?
זה הגיוני שאיפור מכער אותי ואני נראת טוב יותר בלי?
הגיוני שאני מתרגשת ושהדופק שלי מהיר יותר כשאני מדברת עם הקראש?
איך זה הגיוני שחלק אנשים אומרים שאני יפה/ נראת טוב וחלק שאני מכוערת?