10 תשובות
זה שגברים לא מתייחסית אליך זה כי הם מקנאים בך, ובנות אומרות לך את האמת
שואל השאלה:
למה שבנים יקנאו ביופי של מישהי? להפך בנות צריכות לקנא לא?
אנונימית
תחכי, אל תדאגי האחד שלך יגיע בזמן.
אבל זה לא עובד ככה.
את לא יכולה לעבור לאהוב בנות מרצון. ומי אמא שבנים לא נמשכים אלייך? האחד שלך עוד יגיע
בנות פשוט מחמיאות לך כי ככה זה בין חברות או משהו
שואל השאלה:
גם בנות שהן לא חברות שלי החמיאו לי ^
אנונימית
אז כי ככה זה- בנות פשוט מחמיאות אחת לשנייה וככה זה גם עם בנים (אבל אני לא מכלילה.)
אבל בכל זאת האחד שלך יגיע את לא יכולה לקפוץ למסקנות ישר ולהחליט שאת רוצה לעבור לאהוב בנות נכון?
שואל השאלה:
אז למה בנים לא מחמיאים לי? זה אומר שאני לא יפה באמת?
ואת אומרת שבנות מחמיאות לכל אחת זה אומר שהן סתם מחמיאות ולא חושבות שהיא באמת יפה?

וזה לא שאני באמת רוצה לעבור לאהוב בנות אני פשוט קצת חסרת אונים
אנונימית
בנים לא מחמיאים לך כנראה מביישנות. או שהם לא אנשים של מחמאות. אבל זה ממש לא אומר שאת לא יפה! אני בטוחה שאת יפה. ואת גם צריכה לדעת את זה ולא לעמוד על מילה של אחרים (נו אם נגיד יגידו לך שאת לא יפה אז את תתחילי לחשוב ככה) ואומר לך את זה בן אדם שלא אוהב את עצמו, אבל אני בכל זאת מנסה.
בנים לא חייבים להחמיא לך.. וגם בנות לא
אבל זה לא אומר כלום
תאמיני לי יבוא בן שיאהב אותך כמו שאת ויחמיא לך בלי סוף אוקי?
אגב בנות לא מחמיאות לכל אחת..
זה למה אמרתי שאני לא מכלילה.
יש כאלה שסתם מחמיאות ויש כאלה שבאמת מתכוונות לזה
אבל זה עדיין לא אומר שאת לא יפה
את לא יכולה "לעבור" לאוהב בנות ^_^
זה משהו מולד, לא בחירה..