8 תשובות
זה פשוט לשנן את החומר
כן רק על פי החומר וללמוד יותר טוב
רק להבין שהערך שלו יותר חשוב
פלוס מינוס
כן בעיני
יש יותר חומר אבל אתה מתכוננת באותה צורה
יש יותר חומר אבל אתה מתכוננת באותה צורה
בערך אותו דבר רק הרבה הרבה הרבה יותר חומר
כמו מבחן רגיל
שונה, יש הרבה יותר חומר ולפחות בבית ספר שלי יותר עוברים על בגרויות משנים קודמות ופחות על החומר עצמו. (אחרי שכבר יודעים את החומר).
ברוב המקצועות השנה לא למדנו מהבית ספר בתקופה שלקראת הבגרות אז כל אחד למד בבית בצורה שונה..
ברוב המקצועות השנה לא למדנו מהבית ספר בתקופה שלקראת הבגרות אז כל אחד למד בבית בצורה שונה..
באותו הנושא: