10 תשובות
חושבת שכן
סליחה על הבורות, מזה תיאוריה?
אנונימית
רגע ולכולם יש תיאוריה באותו תאריך?
אם כן איזה?
אם כן איזה?
אנונימית
התכוונתי באיזה תאריך יהיה התיאוריה
אנונימית
אה אז אם אני עולה לכיתה י, התיאוריה שלי תהיה ב22.7 שנה הבאה כן?
אנונימית
אוקי תודה רבה :)
אנונימית
לנו לא
לא, לא כל בתי הספר עושים תאוריה וגם חלק עשו אתמול (אני עשיתי אתמול)
אנונימית
לי היה אתמול
לי יש
יש כאלה שנבחנו אתמול
יש כאלה שנבחנו אתמול
באותו הנושא: