11 תשובות
אני מטומטמת אז הורדתי את זה
מרגישה שאני הולכת רק להדפק מזה
מרגישה שאני הולכת רק להדפק מזה
תראה, אני הורדתי ליתר ביטחון אם יצא מזה משהו. ממליץ גם.
הוא יושק, לא חושב שהוא יהיה שווה יותר מדי אבל תוריד לבינתיים זה לא לוקח כלום, שהמטבע יוצא לשוק עדיף להפסיק עם זה כי זה יתחיל לפגוע בטלפון ויביא פחות
מה זאת אומרת יפגע בטלפון.
ישתמש במעבד ובטלפון בשביל לחצוב, זה כל הקטע של חציבה פשוט עכשיו המטבע לא באמת יצא אז זה לא לוקח כלום
אני יוצאת מטומטמת אבל לא הבנתי מילה
אפשר בשפה יותר פשוטה?
אפשר בשפה יותר פשוטה?
שואל השאלה:
מאיפה המקור למידע הזה מלכוש?
מאיפה המקור למידע הזה מלכוש?
זה פשוט יתחיל להשתמש בחלקים מהטלפון והם יהרסו עם הזמן וגם הסוללה, עכשיו זה לא לוקח כלום ויודיעו לך לפני שזה יתחיל ויגידו לך שאפשר להפסיק את זה
זה מה שהם אמרו, שהמטבע בשוק אמור להיות יותר קשה להשיג אותו
שואל השאלה:
רגע אפשר לקנות בכסף את המטבעות האלה?
רגע אפשר לקנות בכסף את המטבעות האלה?
בינתיים לא אבל זה יהיה בעתיד
באותו הנושא: