6 תשובות
אין לך מה לדאוג, כולן חוות את זה וגם אם זה כואב לוקחים אדוויל ומתגברים
פשוט תיהי מוכנה מראש אני קיבלתי והקראש אמר לי שקיבלתי אבל חשוב לציין שהוא לא הביך אותי ושרק אני הוא הגענו אותו היום ... פשוט הייתי מוכנה מראש עם פדים על תילחצי כל אחת והזמן שלה
היי אין לך ממה לפחד זה תהליך טבעי שכל אחת עוברת.. תנסי לדבר על זה עם אמא שלך דודה שלך או אחותך הגדולה אם יש.. מוזמנת לכל שאלה לשאול אותי
הכל טוב אין לך מה לפחד, מחזור זה דבר נסבל בסך הכל ולא כזה נורא כמו שמציגים אותו. אם את ממש פוחדת מזה את יכולה לשאול את אמא שלך על המחזור שלה (מחזור בדרך כלל זה גנים לכן רוב הסיכויים שהמחזור שלכן יהיה דומה) מקווה שעזרתי לך:)
אני קיבלתי ב13 ואני יכולה להגיד לך שזה לא מפחיד
מה שכן לפעמים קצת מבאס
מה שכן לפעמים קצת מבאס
אין מה לפחד זה פשוט שבוע של סבל כל חודש בחיים שלך אבל היי לפחות תוכלי להביא ילדים אם באלך
באותו הנושא: