4 תשובות
תנשמי או תעצמי עיניים זה ממש כואב בקטנה לחצי שנייה ואז את לא מרגישה את זה את יכולה אפילו לראות דברים בטלפון ואז הם בנתיים יעשו את הבדיקה. או לדבר אם אמא/אבא שבאים איתך מקווה שעזרץ ;))
שואל השאלה:
תודה אנשים. אתם צודקים אני צריכה להתמודד אני אנסה לא לחשוב ולקחת את עצמי בידיים
אני בן, אבל אוכל לענות לך על השאלה:
אין לך ממה לפחד ממחטים, בדיקת דם זה כמה שניות וזהו,
זה לא כואב, וכשישמו לך את המחט תחשבי על משהו טוב שקרה לך, ולא על מחט,
שמחתי לעזור,
yolo
זה בסדר