8 תשובות
משינה? אורפנד לנד? החברים של נטאשה?
אני לא כזה שומעת מוזיקה ישראלית
ייתכן שכן
הם נשמעים טוב אני אהבתי
אבל הרבה יחלקו עליי
ייתכן שכן
הם נשמעים טוב אני אהבתי
אבל הרבה יחלקו עליי
גזוז
שואל השאלה:
כבר חשבתי שאין תקווה ואז ראיתי אותם ביוטיוב
הלהקה הישראלית היחידה שאני מסוגל לשמוע
יש גם את desert אבל הם יותר טובים מהם
כבר חשבתי שאין תקווה ואז ראיתי אותם ביוטיוב
הלהקה הישראלית היחידה שאני מסוגל לשמוע
יש גם את desert אבל הם יותר טובים מהם
אנונימי
במטאל ישראלי אני יותר אוהב את בצפר הם יותר לכיוון ה-groove/thrash מטאל
ולא מטאלקור מציע לך שמוע אותם
ולא מטאלקור מציע לך שמוע אותם
שואל השאלה:
אני תמיד מעדיף קור
אני תמיד מעדיף קור
אנונימי
לא מת על הסגנון שלהם אבל הגיטריסטים שלהם ממש טובים
באותו הנושא: