10 תשובות
אני לא יודעת אם זה רציני או לא אבל אין דבר כזה בטטה , כל אחד ואחת יפים בדרך שלהם
מודה שזה קצת הצחיק אותי.
סיפור חיי בתכלס
אהבתי קיבלת נעץ
אהבתי קיבלת נעץ
זה השיר הכי מדהים ששמעתי אני דורשת שמישהו ילחין את זה ואני אשים לצלצול
יש לי תחושה שאת פשוט הפכת סיטואציה אמיתית לשיר
יפה מאוד יש לך כישרון של לחן מילים מגניב
חחחחחח
זה כל כך יפה
זה שיר עליי.
הרי אני בטטה.
הרי אני בטטה.
לא הבנתי זאת בדיחה מה אני מפספסת כאן?
באותו הנושא: