7 תשובות
מ2012 הכל החל להתדרדר
גאליס הייתה הסדרה האחרונה הנורמלית שלהם... מאז הכל השתנה ולרעה
גאליס הייתה הסדרה שהביאה לגל הקרינג'
אחרי גאליס בערל
ממתי שגאליס נגמרה
גאליס נגמרה וגם טל מוסרי עזב.... כל המנחים האבחון שהיו (קובי מחט, דון לני גבאי, רוני דואני וטל) פשוט עזבו הייתה תקופה שעודד פז ודנה היו מנחים וזה היה עוד סביר אבל כשהתחילו לצרף את טום אביב זה היה זוועה