18 תשובות
מה זה סכיזונ9ריניה
אנונימית
אני בטוחה שתמצא את האחת שלא יהיה לה אכפת מזה יתאהב אותך בשביל עצמך. אל תתפשר.
תהיה אינסל או שאולי תוריד את הסטנדרטים קצת ותעשה מאמץ למענם
שואל השאלה:
למה להיות אינסל? יש לחיים וידידות אני לא צריך לרדת לרמה של שנאת נשים...
אנונימי
מסכימה עם התגובה מעליי, תוריד את הסטנדרטים, אל תפסול ישר על ההתחלה ותהיה גמיש
שואל השאלה:
סכיזופרניה זה מחלה נפשית... אישית אצלי זה לא מורגש כי אני לוקח כדורים למעט צחוק יותר מבן-אדם רגיל אין לי הרבה שוני...
אנונימי
שואל השאלה:
הרמה תפקוד שלי גבוהה, אני חי עם שותפים ומנהל חיים עצמאים עובד והכל ואני מאוזן...
אנונימי
שוב, בטוחה שתמצא את האחת. לא חושבת שאתה חייב להוריד סטנדרטים בשביל זה.
שואל השאלה:
אין לי התפרצויות אמרתי אני מאוזן...

אני לא שמן, אני מטר 88 וכו'
אנונימי
מה? למה אתה משווה אותו ל"אדם שמן"? חוץ מזה שלמה שהרבה לא ירצו? לא כל האנשים עד כדי כך שטחיים
חוץ מזה, שאין אפילו טיפת קשר בין הדברים האלה
אני חושבת שפשוט בחוץ אתה חסר ביטחון
אנונימית
מה פגום בלהיות שמן? מה פגום בלהיות סכיזופרני? מה פגום בלהיות נמוך? מה פגום בלהיות חולה במחלה נפשית?
נו באמת
וואו משעשע
"הבנת הנקרא"
טוב, בסדר תבין מה שאתה רוצה
להתראות
לפי מה שאתה אומר, לא נראה שהסכיזופרניה שלך לוקחת חלק כזה גדול בחיים שלך ומשפיעה עלייך בצורה נוראית. כנראה אתה רגיל לקחת את זה ככה מה שמביא לחוסר ביטחון אצלך לגבי הנושא הזה
שואל השאלה:
אני מודע לחוסר ביטחון עצמי שלי ואני עובד עליו
אנונימי
חוסר הביטחון שלך מובן לגמרי, שלא תחשוב שאני מטיפה בך, אני מכירה מקרוב את התחושה הזאת אבל תגיד רגע, אי פעם מישהי אמרה לך שהיא לא רוצה אותך בגלל הסכיזופרניה שלך?
שואל השאלה:
זה מה שכל מי שהתחלתי לדבר איתה והייתה מעוניינת שאמרתי לה את זה אמרה שזה פחות מתאים לה
אנונימי
אני בטוחה שתמצא את האחת שלך שתאהב אותך לא משנה מה ולא תהיה שטחית בגלך מילה שלא נשמעת לה טיפה.
אתה תמיד מוזמן לשלוח לי הודעה אם אתה רוצה ואנסה לעזור לך