5 תשובות
מסעדת האלמוג
יש שם ים עם אלמוגים שאפשר לצלול וזה כיף ממש
הכדור בטיילת, האקווריום/המצפה התת ימי, ריף הדולפינים, החוף שיש בו את הדברים של הספורט הימי כמו הבננה
אני לא חושבת שהייתי פעם באילת