התחברות
הרשמה
מה הקטע שידיד שלי רושם לי "מאמי" כאילו אנחנו רק לפעמים מדברים לא בקבוע
18 ביולי 2020, 18:04
ידידות
הודעות
2 תשובות
יש הרבה שמדברים ככה
אבל יכול להיות שאולי איתך משהוא מיוחד או משהוא
נ
נא נא בננה
כנראה זה הסגנון דיבור שלו
E
Ew, feelings
באותו הנושא:
אם ידיד שלי שאנחנו בקטע רושם לי תהני מאמי מה לענות?
איך אתם רושמים מאמי או ממי?
איך רושמים באנגלית "מאמי קטן שלי"?
זה מטריד שהמורה שלי קורא לנו מאמי? כאילו נגיד: מה מאמי שקט מאמי בואי מאמי -_-
רושמים מאמי או ממי?
שמתם לב שאם אתה רושם שאלה ואתה כותב אני או בת ואתם אומרים פחות מ 13 ימחקו לכם את השאלה כאילו מה הקטע המשך למתה
מה הקטע של גברים להגיד לבנות מאמי?
בנים מה הקטע של חלקכם להגיד מאמי וחיים שלי לכל בחורה שאתם מתחילים איתה?
אפשר להבין מה הקטע הזה של אנשים לקרוא לבנות בנות 13 מותק,ממוש,מאמי כאילו עשיתי ביביסיטר והאמא כותבת לי בוואצפ על משהו
למה אני נמסה שבנים רושמים/אומרים לי "מאמי"....?
איך להסביר לידיד שלי מה זה "קטע" כאילו שני ילדים שהם בקטע