11 תשובות
בשבילו, תפסיקי את לא מגיעה לו
שואל השאלה:
אבל לא בגדתי בו .
דיברתי עם האקס שהיינו ילדים בחטיבה וצחקנו על העבר שלנו .. לא היה משהו מעבר :(
אבל לא בגדתי בו .
דיברתי עם האקס שהיינו ילדים בחטיבה וצחקנו על העבר שלנו .. לא היה משהו מעבר :(
אנונימית
נו אז מה בגידה פה?
אז תגידי לו את זה ותני לזמן לעשות את שלו, גם אני הייתי מתבאסת במקום חבר שלך, יעבור לו
תכלס , לא מגיע לו
אל תלחמי, מגיע לו מישהי טובה יותר
אה אז בקטנה דברי איתו
תני לו זמן
שואל השאלה:
אה ואמרתי על החבר בלשון עבר עם האקס וזה הרתיח אותו
אה ואמרתי על החבר בלשון עבר עם האקס וזה הרתיח אותו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא טען שזה בגידה .. :( צחקתי עם האקס שאני רוצה להיפגש איתו אבל זה היה אך ורק בצחוק ואפילו האקס מוכן לדבר איתו שיבין כמה שזה היה בסתלבט .. אני לא נפגשתי עם אף אחד בקשר שלי ושלו
כל אדם טועה ואנשים סולחים על דברים קשים יותר . אני אוהבת אותו מה עושים? באמת אני כל היום בוכה
הוא טען שזה בגידה .. :( צחקתי עם האקס שאני רוצה להיפגש איתו אבל זה היה אך ורק בצחוק ואפילו האקס מוכן לדבר איתו שיבין כמה שזה היה בסתלבט .. אני לא נפגשתי עם אף אחד בקשר שלי ושלו
כל אדם טועה ואנשים סולחים על דברים קשים יותר . אני אוהבת אותו מה עושים? באמת אני כל היום בוכה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף דיכאום
אוף דיכאום
אנונימית
באותו הנושא: