12 תשובות
וגם נוחות ממש
שואל השאלה:
חח לא הבנתי מה הלבנות והשחורות זה מזעזע ואת. ממליצה עליהן...?
חח לא הבנתי מה הלבנות והשחורות זה מזעזע ואת. ממליצה עליהן...?
אנונימית
רק הצבע חחח. ואני בן
השחורות מכוערות אבל צחקתי את יכולה לקנות בשחור זה רק צבע
נייק
אדידס,
יש לי עכשיו נעלי ספורט של אדידס (אחרי תקופה ארוכה של נעלי נייק) והנעליים "גן עדן"
הן קלות מאוד וגם נוחות מאוד.
יש לי עכשיו נעלי ספורט של אדידס (אחרי תקופה ארוכה של נעלי נייק) והנעליים "גן עדן"
הן קלות מאוד וגם נוחות מאוד.
יש לי נעלי ספורט בבית לבנות עכשיו אני פשוט עושה שבת מחוץ לבית אם תרצי אשלח לך בפרטי שם של חברה
nike air force 1 (הלבנות השחורות זה מזעזע) זה בייסיק אבל מתאים להכל.
אייר פורס 270
nike air force shadow 1
תלכי לאסוס שנייה אני אשלח קישור לזוג שממש אהבתי
יפות
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: