9 תשובות
שניהם אסון
שואל השאלה:
^ילד אסייתי
כן אף פעם לא הייתי בחמות, וגם זה מעניין לדעת מי ביבי ומי גנץ אבל שיסבירו
אף אחד שתי סמרטוטים
אחד סמרטוט ואחד אגואיסט.
אף אחד
אנונימי
שניהם גרועים. אבל אם כבר אז ביבי כי הוא היה עד עכשיו *יחסית* סבבה והוא חזק כבן אדם וראש ממשלה
ביבי
אף אחד
(עריכה)-לא ראיתי שמי שמעליי כתב
אף אחד