7 תשובות
אמאלה אני צורחת זה כזה טובב
חחח אהבתי
מצחיק רצח אבל הוא יכעס עלייך רצח
אנונימית
לא הבנתי
הוא חבר שלך... זה מאוד מזלזל ואפילו במקומו הייתי נפגעת.
כי הוא בכל זאת התאמץ לבוא, או ביזבז אפילו דלק
לדעתי זה עצוב...
אני לא חוויתי את זה אבל נפגעתי רק מלשמוע את זה, זה נשמע ממש כואב