19 תשובות
ליל אוזי
דילן אובריין
עומר אדם
מאלומה
xxxtentacion
סיקסניין וגם x
אריק איינשטיין וואי חלום
זו לא שאלה,ברור ש-x אבל אם מדברים על ההווה אז 6ix9ine
טראוויס סקוט
וואי דאדי ככ
בילי אייליש , nct , ruel , harry styles ואו עוד מלא
כן
ואו מלאא
טונה, נתן גושן, וואן דיירקשן, ג'סטין ביבר, וכל אדם שאי פעם הערצתי
טונה, נתן גושן, וואן דיירקשן, ג'סטין ביבר, וכל אדם שאי פעם הערצתי
של הביטלס (אבל בתקופה של הביטלמאניה)
של נירוונה ושל וואן דיירקשן/הארי סטיילס
של נירוונה ושל וואן דיירקשן/הארי סטיילס
מגאדת, אם הקורונה לא תחרבן לי תתוכניות אז זה יתגשם באוקטובר, מה שכנראה לא יקרה
יוני בלוך
דקלן מקנה, ברינג מי, ליידי גאגא
קווין, ארקטיק מאנקיז, הביטלס לאלה הכי הייתי רוצה
bon jovi
יואו זה חלום שלי
הבעיה היא שהם היו בארץ לפני שנה ואז עוד לא הכרתי אותם
יואו זה חלום שלי
הבעיה היא שהם היו בארץ לפני שנה ואז עוד לא הכרתי אותם
באותו הנושא: