4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה.
תודה רבה.
שואל השאלה:
פשוט לעשות מבחנים באינטרנט ( לראות איך הם בנויים).
וזהו?
פשוט לעשות מבחנים באינטרנט ( לראות איך הם בנויים).
וזהו?
לגשת, תתכונני עוד קצת ואל תהייה בלחץ
גם לי יש ביום ראשון!
למדתי בקושי 3 ימים ושקלתי גם אם לגשת או לא, וכולם אמרו לי ללכת לצו ורק אם לפני המבחנים עצמם אני לא מרגישה בטוחה לבקש לחזור ביום אחר. בכל מקרה אני חושבת שאעשה כי זו תקופה לחוצה ואני לא רוצה להוסיף לעומס.
בהצלחה!
למדתי בקושי 3 ימים ושקלתי גם אם לגשת או לא, וכולם אמרו לי ללכת לצו ורק אם לפני המבחנים עצמם אני לא מרגישה בטוחה לבקש לחזור ביום אחר. בכל מקרה אני חושבת שאעשה כי זו תקופה לחוצה ואני לא רוצה להוסיף לעומס.
בהצלחה!
באותו הנושא: