6 תשובות
את צריכה להרגיש טוב עם עצמך(: אם אץ לא אוהבת משהו בך תשני אותו!
להסתכל במראה ולהגיד בקול אני יפה ולהגיד את הדברים היפים בך
מה מפריע לך בגופך?
תדברי עם חברות או עם ההורים ותשתפי אותם בזה והם יעזרו לך (:
תסתכלי במראה ותדעי שאת מיוחד לא משנה מה ושלכל אחד יש חסרונות
תבדקי ממה זה נובע
קרה משהו שאת מרגישה ככה?
את יפה! תשני את זה בזה שתמצאי דברים שאת כן אוהבת בך
תשני דברים שאת לא אוהבת, תטפחי את עצמך יותר, תעשי ספורט (לי אישית זה מאוד עוזר להרגיש טוב עם עצמי למרות שאני שונאת לעשות ספורט)