3 תשובות
את האמת אין לי שום בעיה לצאת גם עם נצים(אשכנזים רק) כי רק אליהם אני נמשכת מבין כל הנצ'ים אבל חתונה אני חושבת שרק עם אתיופי כי כמו שאמרו רק אנחנו מבינים אחד את השני ואני לא מחפשת "להתערבב" בבעל,בניית משפחה אני מעדיפה להמשיך את העדה אבל תכלס לא באמת שולטים בזה אם אני אצא עם איזה נץ' וזה יהיה רציני ויהיה לנו טוב ביחד זה לא יעצור מאיתנו להתחתן למרות ההעדפה שלי..
אנונימית
למה לא?!