9 תשובות
כו זאת כולה מגפה כולה אנשים מתים בסדר נכון עושים סתם עניין זה לא כמו שזאת מחלה חדשה שאף אחד לא מכיר ומסכנת את העולם
שואל השאלה:
כל מילה בסלע
כל מילה בסלע
אנונימי
שהוא הראש שלך
תגיד את זה לאיטליה, לבריטניה, לאמריקה ולברזיל....
דבר ראשון שלא נדע.
דבר שני, יכול להיות שזה כמו שפעת במחלה עצמה (אני לא חושבת ככה), אבל היא מדבקת מאוד. וככל שיותר אנשים ידבקו ככה יעלו המספרים של אלו שבמצב קשה. ככל שיהיו יותר חולים במצב קשה (לא עלינו) יהיה קשה יותר לטפל בהם ולא תהיה שליטה על התמותה.
בדיוק מה שקרה במדינות אחרות כמו איטליה למשל.
דבר שני, יכול להיות שזה כמו שפעת במחלה עצמה (אני לא חושבת ככה), אבל היא מדבקת מאוד. וככל שיותר אנשים ידבקו ככה יעלו המספרים של אלו שבמצב קשה. ככל שיהיו יותר חולים במצב קשה (לא עלינו) יהיה קשה יותר לטפל בהם ולא תהיה שליטה על התמותה.
בדיוק מה שקרה במדינות אחרות כמו איטליה למשל.
אנונימית
לא רק אתה חושב ככה, אני מכירה עוד אנשים שחושבים ככה.
ועכשיו לדעתי אתה טועה, זה לא שפעת רגילה.
ועכשיו לדעתי אתה טועה, זה לא שפעת רגילה.
אומנם זאת רק שפעת אבל היא כן מסוכנת ועדיין משפיעה על רוב האוכלוסיה
ההבדל בין זה לבין שפעת זה של שפעת יש חיסון ולקו רונה אין. אם אנשים שנחשבים בסיכון לא היו מתחסנים לשפעת הם היו יכולים גם למות מזה.
מה אנשים מגזימים? איך אתה בכלל יכול להגיד דבר כזה אחרי שאנשים מתו מזה? וממשיכים למות?
תפסיקו לזלזל בזה! אני לא מבינה . באמת! אתה צריך שססא וסבתא שלך חס וחלילה יחלו בשביל להבין שזה לא צחוק!?
סבא שלי בן אדם בן 84 חולה בקורונה וכרגע בבית חולים
די לזלזל
תפסיקו לזלזל בזה! אני לא מבינה . באמת! אתה צריך שססא וסבתא שלך חס וחלילה יחלו בשביל להבין שזה לא צחוק!?
סבא שלי בן אדם בן 84 חולה בקורונה וכרגע בבית חולים
די לזלזל
אנונימית
באותו הנושא: