8 תשובות
כי בא להם
אנונימי
כדי להכיר
או להעביר את השיעמום
או להעביר את השיעמום
זה לא רק פה זה בכל מקום ככה
לא יודעת... אין לי חברים
מה הבעיה בזה?
^^^אין קשר לחברים זה קשור לזה שיש לך תמונת פרופיל של סוכריה
לשאלה
כדי להכיר
לשאלה
כדי להכיר
שואל השאלה:
אין בעיה, סתם שואלת, פשוט אתם אפילו לא יודעים איך היא נראת ומה האופי שלה
אין בעיה, סתם שואלת, פשוט אתם אפילו לא יודעים איך היא נראת ומה האופי שלה
^אה, זה אומר שהיא לא בן אדם שאפשר לדבר איתו?
באותו הנושא: