8 תשובות
כי בא להם
אנונימי
כדי להכיר
או להעביר את השיעמום
זה לא רק פה זה בכל מקום ככה
לא יודעת... אין לי חברים
מה הבעיה בזה?
^^^אין קשר לחברים זה קשור לזה שיש לך תמונת פרופיל של סוכריה

לשאלה
כדי להכיר
שואל השאלה:
אין בעיה, סתם שואלת, פשוט אתם אפילו לא יודעים איך היא נראת ומה האופי שלה
^אה, זה אומר שהיא לא בן אדם שאפשר לדבר איתו?