5 תשובות
אופנוע מניסיון שלי
גם לא יגמר הבטריה וזה..
וגם יותר מהיר וחסכוני
ממש כיף אופנוע את לא מבינה
גם לא יגמר הבטריה וזה..
וגם יותר מהיר וחסכוני
ממש כיף אופנוע את לא מבינה
ברור שעדיף אופנוע
אבל צריך לקחת בחשבון את הסיכון
אבל צריך לקחת בחשבון את הסיכון
עדיף אופנוע
קל שאופנוע אין פה התלבטות בכלל
אופנוע זה מסוכן
באותו הנושא: