5 תשובות
את פשוט מבקשת בבקום לא לעשות..
לא, את פשוט אומרת שאת לא רוצה לעשות
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות בכלל , יש לי פוביה וקראתי באינטרנט שיש אפשרות לקבל פטור אבל לא כל כך הבנתי למי פןנים.
אני לא רוצה לעשות בכלל , יש לי פוביה וקראתי באינטרנט שיש אפשרות לקבל פטור אבל לא כל כך הבנתי למי פןנים.
אז פשוט תגידי להם שם
הם לא יקחו לך תיד בכוח וידחפו את המזרק...
הם לא יקחו לך תיד בכוח וידחפו את המזרק...
אם את סתם לא אוצה לעשות שם בבקום את יכולה לעשות במרפאה לפני הגיוס ולהגיד להם שעשית
באותו הנושא: