תשובה אחת
וואוו ממש ממש לא השתמשתי בסאני אין לפני שנה וחצי עד עכשיו השיער שלי עדיין מתאושש. זה כן מבהיר אבל הוא מייבש את השיער רצח וגורם לקצוות מפוצלים ושרוף בקצוות.
גם מכוער וגם עושה נזק מתמשך