12 תשובות
גם אני ככה זה ממש מעצבן ומסריחחח
שואל השאלה:
אבל למה זהה מסריחח
אנונימית
אמרו לי הפרשות אוטצמשהו אבל אין לי כלוםם
אולי בגלל הזיעה כי עכשיו קיץ
שואל השאלה:
אבל אני נמצאת בבית כל היום ,
וגם לי אין הפרשות :///
אנונימית
תעשי חיטוי
אולי זיהום פנימי?
חורים זה דבר מסריח, לגיטימי אבל בכל מקרה תחטאי את זה ושימי על זה עין
אנונימית
אנשים שעושים חורים, שלא יתפלאו שהם מסר...
אנונימית
חבל שלא אמרו לכם קודם שתסריחו לנצח. ואם נראה לכם שחיטוי יעזור, אתם טועים. גם בעוד עשרות שנים תהיה שם בליטה מסריחה.
אנונימית
לול בליטה מסריחה=זיהום
העגילים שלי מריחים נהדר פשוט תחטאו טוב
גם לי זה קורה