12 תשובות
נוטלה זה נהדר
טחינה או נוטלה
שואל השאלה:
וואו נוטלה ממש טעים בלחם
שוקולד עם קוטג'
מהו*
וממרח חציל בטעם כבד זה וואו!
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי שילוב מוזר הייתי אומרת אבל אוקיי..^^
חמאה ודבש/ריבה!!! וואוו
סחוג וטחינה
סחוג וחומוס
נוטלה
חמאה ודבש
חמאה
פסטו וגבינה צהובה (טוסט)
הלא הוא חצ"ש
חומוס צ'יפס שווארמה
נוטלה וחמאת בוטנים ביחד בטוסטר אמאלה
נוטלה+חמאת בוטנים עם בוטנים קצוצים גס