6 תשובות
לכי לישוןן זה סתם לא בריא!
לילה טוב :)
ממליץ לכבות את הטלפון ולשים אותו רחוק מאיתך
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה בסדר בטח אני אקום באיזה חמש בערב מחר
ממליצה לך לכבות אל הטלפון ופשוט לשכב במיטה. חבל על שעות השינה שלך, אחותי.
אל תלכי לישון שינה זה לחלשים!
שואל השאלה:
צודקת!!!