7 תשובות
שמעי פשוט לכי לצד שלא יראו אותך מאחורי איזה שייח
וקחי פד ותחליפי שם במקרה הכי גרוע תזרקי שם כי לפעמים אין ברירה
או שתמצאי פח קרוב
שואל השאלה:
niall the church boy.
אני לא אם אמא שלי רק אם אבא בן דוד ודוד שלי
אנונימית
אם יש לך פדים שימי
פשוט לכי לשיחים ותחליפי, תנסי לא להעיר אותם.
תבדקי אולי לקחתם מגבונים או חפיסת נייר בטוח לקחתם, ואם כן לכי רחוק לשיחים, אם לא אז אין יותר מדי מה לעשות :(
תגידי לאמא שלך
ואוו מסכנה
באותו הנושא: