7 תשובות
קודם כל , אני בטוחה שההורים שלך לא רעים וזה לא מכבד להגיד את זה- יש סיבה לכל דבר שהם עושים ואני בטוחה שגם מה שהראה לך מעשה רע- הוא רוב הזמן מדאגה אלייך..
וחבר אמת שה באמת משהו שקשה להשיג , יש הרבה מזוייפים , את לא היחידה בלי חברי אמת אל תרגישי לבד מתישהו שה יבוא ואת תמצאי מישהו אמיתי❤
וחבר אמת שה באמת משהו שקשה להשיג , יש הרבה מזוייפים , את לא היחידה בלי חברי אמת אל תרגישי לבד מתישהו שה יבוא ואת תמצאי מישהו אמיתי❤
שואל השאלה:
מאיפה אתם בטוחים שהם טובים?
הם היו מכים אותי
מאיפה אתם בטוחים שהם טובים?
הם היו מכים אותי
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה משנה
אבל מה זה הטמטום הזה להיות בטוחים שהם טובים
מה זה משנה
אבל מה זה הטמטום הזה להיות בטוחים שהם טובים
אנונימי
בעיקרון די גדלתי לבד
אמא שלי שכבה עם אבא שלי והיא נכנסה להיריון ואז היא עזבה כי היא הייתה צעירה יותר ממנו והיא נשארה בחול והיא חיה עם משפחה משלה והיא הזמינה אותי פעם והייתי עם הילדים שלה והכל וזה סבבה אבל אני לא מרגיש קשר אליהם ואליה ואבא שלי עובד ולשניהם אכפת רק שאני חי (אבא שלי בכלל לא גר איתי רוב השנה)
נראה לי בגלל זה יש לי בעיות אמון וחרדות נטישה ואני גם עושה הרבה דברים רק בשביל לרצות את אבא שלי ואני יוצא ממש צבוע ורע ואף פעם לא הייתי עם מישהו שאני מרגיש יותר בנוח מלהיות לבד ואני פשוט מרגיש מזויף. מה איתך?
אמא שלי שכבה עם אבא שלי והיא נכנסה להיריון ואז היא עזבה כי היא הייתה צעירה יותר ממנו והיא נשארה בחול והיא חיה עם משפחה משלה והיא הזמינה אותי פעם והייתי עם הילדים שלה והכל וזה סבבה אבל אני לא מרגיש קשר אליהם ואליה ואבא שלי עובד ולשניהם אכפת רק שאני חי (אבא שלי בכלל לא גר איתי רוב השנה)
נראה לי בגלל זה יש לי בעיות אמון וחרדות נטישה ואני גם עושה הרבה דברים רק בשביל לרצות את אבא שלי ואני יוצא ממש צבוע ורע ואף פעם לא הייתי עם מישהו שאני מרגיש יותר בנוח מלהיות לבד ואני פשוט מרגיש מזויף. מה איתך?
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי רעיון לכינוי
בגיל 15 הם העיפו אותי לרחוב
עדיין טובים?
אין לי רעיון לכינוי
בגיל 15 הם העיפו אותי לרחוב
עדיין טובים?
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי גם לי יש בעיות בגלל זה
אנונימי גם לי יש בעיות בגלל זה
אנונימי
באסה לך
באותו הנושא: