6 תשובות
הןרגת את עצמי וזהו
את מי שאני שונא ואוהב אותי
וואו אממ מישהו שאני שונאת אבל אוהב אותי
אם מישהו שונא אותי אני אוטומטית שונאת אותו אז את האופציה הראשונה
אנונימית
מי שאוהב אותי
כי יש סיכוי שאני גם אוהב אותו ואשנה את דעתי לגביו

או שפשוט הייתי מעדיך לא לענות על השאלה הזאת

או להציל את שניהם ולמות בעצמי
אוף לא יודעת וואי