5 תשובות
כן אה, גם אני שונא שמבחנים קיימים
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש לא יודעת איך להסביר אבל המורה שלנו לעברית ממש מטומטמת אמיתי,אני לא יודעת מה להגיד מעבר היא לא רגישה היא דוחה והיא מגזימה ואני ממש לא יודעת איך לתאר את הרמות טמטום שחה אז אני לא רוצה אפילו לדבר איתה,אי אפשר
אני ממש לא יודעת איך להסביר אבל המורה שלנו לעברית ממש מטומטמת אמיתי,אני לא יודעת מה להגיד מעבר היא לא רגישה היא דוחה והיא מגזימה ואני ממש לא יודעת איך לתאר את הרמות טמטום שחה אז אני לא רוצה אפילו לדבר איתה,אי אפשר
ניסית לדבר עם המורה על כך?
אולי יש בך קושי קטן לעומס?
אולי יש בך קושי קטן לעומס?
שואל השאלה:
אבל מה אני יכולה לעשות בנוגע לאנטיגוניזם למבחנים,וללמידה של המקצוע עצמו?
אבל מה אני יכולה לעשות בנוגע לאנטיגוניזם למבחנים,וללמידה של המקצוע עצמו?
לגיטימי לחשוב כך:)
פשוט תעשי מה שאת אוהבת, תרגעי, עדיין אל תתחילי לעשות את העבודות. כשתרגישי רגועה ושלווה ושהראש שלך נקי - התחילי לעבוד.
רעיונות למה אפשר לעשות לפני למידה:
מדיטציה
רכיבה על אופניים
ים
נגינה (אם את לא יודעת אז את יכולה להתחיל!)
אפייה
חברות
הסתכלות על תמונות
וכל דבר אחר שאת אוהבת לעשות...
פשוט תעשי מה שאת אוהבת, תרגעי, עדיין אל תתחילי לעשות את העבודות. כשתרגישי רגועה ושלווה ושהראש שלך נקי - התחילי לעבוד.
רעיונות למה אפשר לעשות לפני למידה:
מדיטציה
רכיבה על אופניים
ים
נגינה (אם את לא יודעת אז את יכולה להתחיל!)
אפייה
חברות
הסתכלות על תמונות
וכל דבר אחר שאת אוהבת לעשות...
באותו הנושא: