9 תשובות
וואלה נכון תמיד אפשר לעשות משהו יותר מועיל אבל לפעמים גם בא לך סתם לשבת ולהירגע
אנונימית
לדעתי לא כי כיאלו את לומדת אנגלית או משפרת את העברית ואת מקבלת תכנים וערכים וזה כיף ומעביר את הזמן
הסדרה היחידה שאני מתחבר אלייה זה כמעט מלאכים, שם למדתי איך להיות בן אדם יותר טוב ולמדתי ערכים
לא.. אני מרגישה שלראות סדרות זה הרבה יותר תורם לי מלסדר את החדר, לבשל או לצייר כי כשאני רואה סדרה אני מרוכזת בסדרה ולא בבעיות שלי, בכל פעולה אחרת שאני עושה אני גם חושבת תוך כדי על כמה שחרא לי אז הסדרות תורמות לי כי הן מסיחות את דעתי..
שואל השאלה:
זה לא נשמע בריא כל כך...^
אנונימית
חחח, מאיזה בחינה ? (;
חחח אולי..
מסכימה.
שואל השאלה:
שזה משמש לך בריחה מהמציאת חח
אנונימית