12 תשובות
להקה מדהימה! אין ויכוח, אין ולא יהיו להקות כמו הביטלס
כן.
זה עניין סובייקטיבי.
בעינייך זה הלהקה הכי טובה שהאנושות ידעה, ובעיניי מישהו אחר זה יכול להיות ההפך.
לכן אי אפשר לקבוע עובדה לטעם במוזיקה.
ואי אפשר לומר על פי דעה אחת-
ויותר, או כמה דעות, שהמוזיקה הזאת כך וכך היא הכי משפיעה וטובה. ברור שזה לא נכון.
זה עניין סובייקטיבי.
בעינייך זה הלהקה הכי טובה שהאנושות ידעה, ובעיניי מישהו אחר זה יכול להיות ההפך.
לכן אי אפשר לקבוע עובדה לטעם במוזיקה.
ואי אפשר לומר על פי דעה אחת-
ויותר, או כמה דעות, שהמוזיקה הזאת כך וכך היא הכי משפיעה וטובה. ברור שזה לא נכון.
זה עניין של טעם. אני, למשל, די לא סובלת אותם. השירים שלהם פשוט משעממים אותי.
אני מניחה שאפשר להתווכח על כל דבר
לא,גם עובדית היא השפיעה על תרבות המוזיקה יותר מכל להקה אחרת,וגם שינתה הרבה בתרבות.
שזה ?
מממש לא הביטלס ממממש לא קיפופ כן הזה מממש לא
אנונימית
כן, אי אפשר להגיד שהם לא השפיעו, אבל קמו אחריהם עוד להקות שלעיני אנשים אחרים הם יעדיפו אותם מאשר את הביטלס
אף להקה לא יכולה להגיע לגדולה ולכישרון שהיה לביטלס. הם היו הלהקה הכי טובה, עכשיו הלהקה הכי טובה ותשאר תמיד הלהקה הכי טובה :))
לד זפלין קיימים
כן פלוס ג'ון לנון הכה את אישתו, התעלם מהקיום של הבן שלו והיה שקרן פתולוגי אז חרא עליו (כן יש להם כמה שירים טובים tho אבל לא מספיקים כדי להפוך אותם ללהקה הכי טובה בעולם+לא יכולה כנראה להיות "להקה הכי טובה בעולם" כי זה עניין של טעם וסובייקטיבית)
כע עד כמה שהביטלס טובה היא לא משתווה לאיירון מיידן
באותו הנושא: