3 תשובות
גם אני סוג של חנונית, לא בקטע של לימודים מבחינת השקעה אבל כן רוב הציונים שלי טובים ואני אוהבת לקרוא ספרים. זה לא דבר רע
אין בזה שום בעיה, מי שאומר לך את זה ילדותי ולא התבגר מספיק כדי להבין שלמה שאת עושה יש המון יתרונות.
כשהם יתחילו להתדרדר בלימודים בגלל ההברזות וחוסר ההשקעה שלהם, את תהיי מצטיינת.
אולי מתכוונים בכלל מבחינה אחרת? אולי הסטייל שלך קצת לא יודעת להגדיר אבל הבנת אני מקווה, או שאת מתקנת אחרים בשגיאות שלהם, מתבכיינת על 99..?