3 תשובות
אצלי זה גודל כל פעם ארוך אני פשוט לא עושה כלום ועם אני נגיד רבה או משהו זה נשבר אבל ממש חזק
QT
תעשי לק גל לי זה עוזר כי זה שומר על הצורה שלהן בלי קיפולים
תעשי לק גל