2 תשובות
בתור בת אני יכולה להגיד לך שאם לא תדבר איתה על זה מהר והיא תדע שאתה חושב על זה אז באסה לך
דבר איתה על זה. ומה זה "להשתמש בזה נגדה"? זה לא מלחמה זו זוגיות... אתה אמור להינות מזוגיות ולא לסבול ממנה. דבר איתה על זה, בלי משחקי אגו ובלי שטויות.