4 תשובות
בטח שזה בסדר
והכל זה סתם דעות של אנשים יש מלא משתמשי אפל עם ספוטיפיי
יש לי אייפון ואני אף פעם לא השתמשתי באפל מיוזיק
זה סתם סטיגמה.. ספוטיפיי פי 6 יותר טוב
כן, גם לי יש אייפון ויש לי ספוטיפיי