6 תשובות
ברור שזה טוב! הלוואי עליי
שואל השאלה:
אבל בפייסבוק זה פחות מושקע היה^^^ -_-
כן זה נשמע מהמם
שואל השאלה:
תודה לכם❤
כן אבל נראלי בפייסבוק זה די מביך כי כל החברים שלו והמשםחה והמשפחה המורחבת וכו וכו רואים את הברכה וזה כזה עדיף שיהיה אם כבר עד כדי כך מושקע שזה יהיה שלו ובפרטי ובפייס לרשום משהו קליל
כן ברור
באותו הנושא: