6 תשובות
אני תמיד מעדיפה אוזניות רגילות
אנונימית
לא שווה גם אני רציתי וחבל על שקל
לא ממליץ
זה יכול להאבד לך בקלות ושמעתי שזה גם מסרטן .
הכי טוב לדעתי זה אוזניות רגילות
זה יכול להאבד לך בקלות ושמעתי שזה גם מסרטן .
הכי טוב לדעתי זה אוזניות רגילות
את יכולה לקנות חיקוי של האיירפודס שלפי דעתי הרבה יותר משתלם וגם ממש זול (יש באליאקספרס) וזה בול כמו המקורי
קנו לי אירפודס לפני כמה זמן וזה כן יותר נוח מאוזניות רגילות אבל אני לא חושבת ששווה את הכסף במקומך הייתי משקיעה את הכסף במשהו אחר
אנונימית
לי יש את הפרו, ואני ממש אוהבת אותן.
ממש כיף לשמוע מוזיקה כשיש את המצב של חוסם רעשים.
ממש כיף לשמוע מוזיקה כשיש את המצב של חוסם רעשים.
באותו הנושא: