6 תשובות
חכי עד לספטמבר שיצא חדשים ואז כל המחירים ירדו,ולשאלה אז יש לי 11 והוא פצצה
xs max
11 פרו כן
שואל השאלה:
11 פרו טוב?
11 פרו טוב?
אנונימית
בעיקרון אייפון 8 פלוס הכי טוב שיש!
אבל אם את מחפשת חדש תחכי ל12 או 11 פרו
אבל אם את מחפשת חדש תחכי ל12 או 11 פרו
אוקיי האייפון הכי טוב שיצא הוא אייפון 11 פרו מקס
לא אייפון 8 פלוס ולא xs max
לא אייפון 8 פלוס ולא xs max
באותו הנושא: