6 תשובות
חכי עד לספטמבר שיצא חדשים ואז כל המחירים ירדו,ולשאלה אז יש לי 11 והוא פצצה
11 פרו כן
שואל השאלה:
11 פרו טוב?
אנונימית
בעיקרון אייפון 8 פלוס הכי טוב שיש!
אבל אם את מחפשת חדש תחכי ל12 או 11 פרו
אוקיי האייפון הכי טוב שיצא הוא אייפון 11 פרו מקס
לא אייפון 8 פלוס ולא xs max