14 תשובות
סדרה מעולה 10/10 כל פרק זהב
אחלה סדרה אוואטר קורה זה חיקוי עלוב
ככה אם זה אחד מתוך 10 אז 12
פשוט סדרה מדהימה!
סדרה מדהימה ואני כל כך שמחה שכולם מדברים עלייה שוב
ה-סדרה, קשה מאוד לשחזר את ההצלחה שלה.
ניסיתי לראות שהייתי קטנה וזה שיעמם אותי
תראו הייתי קטנה יש מצב אם אני אראה שוב יום אני אוהב מי יודע...
יש מצב שאני אנסה שוב חחח נראה
שואל השאלה:
הסדרה הזו נורא עמוקה ומרגישה מעבר לסדרת אנימציה, נגיד כל הזמן אירו מנסה להוביל את צוקו לדרך הטוב בצורה יפה והקטע שבהתחלה אנג היה בקרחון ואז שהעולם גילה שהאווטאר חזר אז דיברו על זה שאנג נותן לאנשים תקווה שהמלחמה של אומת האש יכולה להסתיים זה נורא עמוק ויפה בעיני
הסדרה הזו נורא עמוקה ומרגישה מעבר לסדרת אנימציה, נגיד כל הזמן אירו מנסה להוביל את צוקו לדרך הטוב בצורה יפה והקטע שבהתחלה אנג היה בקרחון ואז שהעולם גילה שהאווטאר חזר אז דיברו על זה שאנג נותן לאנשים תקווה שהמלחמה של אומת האש יכולה להסתיים זה נורא עמוק ויפה בעיני
אנונימי
אווטאר קורה זה לא חיקוי זה סדרת המשך אבל סבבה
אני אוהבת אווטאר תרתי משמע
הייתי מאוהבת בו
אני אוהבת אווטאר תרתי משמע
הייתי מאוהבת בו
הסדרה הכי טובה שהייתה אי פעם
הסדרה הכי טובה בעולם אני בת 16 ואני רואה את זה כמעט כל יום
אנונימית
מדהימה!