4 תשובות
רק הנורמאלים באמת ידאגו ויקנאו מתוך אהבה ואם יש לבן זוג אכפתיות
ככה אלוקים ברא אותנו אין מה לעשות קנאים זה טבע האדם
תלוי באיזה קנאה מדוברת.
יש קנאה שהיא בריאה ובגבול הטעם הטוב ויש קנאה רעה.
אצל בני זוג אם יש קנאה מוגזמת לרוב זה נובע מחוסר בטחון וחוסר אמון
חובה לקנא תמיד יש משהו שאת רוצה ממישהו אחר כי את רוצה להיות כמוהו
תבדקי בגוגל על קינאה