9 תשובות
זה הקטע שהוא לא עשה שום דבר לא בסדר
תראה אומרים שזה לא בדר כי הוא הרג מחבלי אני חושב שזה היה בסדר אבל לרוב מדינת ישראל לא יורה במחבלים(יש פעמים שכן) ולרוב עוצרים אותם ובפרשה של אלאר החשיוב את זה כמצב של אין סכנה שצרוכה ביריה ואלאור כביכול ''לא הקשיב'' והפר פקודה
מה שהוא עשה לא בסדר שהוא הפר את הנהלים מהממונים עליו.
דעתי האישית? דפוקים המדינה שלנו שלא הגנו על חייל שלנו. היה עדיף לירות במחבל הזה כי ככה או ככה אם היה חי הוא היה משוחרר בעסקת שבויים והוא היה חוזר לעשות פיגועים
דעתי האישית? דפוקים המדינה שלנו שלא הגנו על חייל שלנו. היה עדיף לירות במחבל הזה כי ככה או ככה אם היה חי הוא היה משוחרר בעסקת שבויים והוא היה חוזר לעשות פיגועים
המחבל כבר היה על הרצפה ולא יכל לפגוע בו אבל הוא בכל זאת ירה בו
בעיקרון הוא ירה המחבל שהיה מנוטרל ( לא יכול לפגוע באנשים) והרג אותו ולפי החוק אם המחבל מנוטרל צריך לאסור אותו ואסור לפגוע בו
שואל השאלה:
אז למה כולם כועסים עליו
אז למה כולם כועסים עליו
אנונימי
מה שcarmen rose אמרה
כי הוא עבר על החוק והרג אדם שכבר היה מנוטרל
ירה במחבל מנוטרל לאחר כמה שעות שברור שאין המחבל יכול לפגוע.
זה נוגד את חוקי צהל ואת האנושיות בכללות. הוא הרג אדם שלא יכל לפגוע באיש.
בצהל לא הורגים בצהל מנטרלים .
והמחבל מנוטרל היה
להרוג אוצו אחרי כמה שעות שהוא שוכב על הריצפה זה מטומטם
זה נוגד את חוקי צהל ואת האנושיות בכללות. הוא הרג אדם שלא יכל לפגוע באיש.
בצהל לא הורגים בצהל מנטרלים .
והמחבל מנוטרל היה
להרוג אוצו אחרי כמה שעות שהוא שוכב על הריצפה זה מטומטם
באותו הנושא: