והיינו כזה 3 חברות ואחת מהן פשוט כזה סוג של דיברה עם השניה ואמרה לה כזה תקשיבי או את לא מבינה וזה סוג של העליב אותי נראלכן שאולי היא מנסה להוציא אותי? אבל היו פעמים שהיא ניסתה כיאילו לדבר איתי ושאלה אותי שאלות אני לא כזאת שמדברת הרבה כיאילו לפעמים וזה קצת פגע בי אתם חושבים בכל זאת דהיא מנסה להוציא אותי מהחבורה?