התחברות הרשמה

הייתי בשיחה אתמול..

והיינו כזה 3 חברות ואחת מהן פשוט כזה סוג של דיברה עם השניה ואמרה לה כזה תקשיבי או את לא מבינה וזה סוג של העליב אותי נראלכן שאולי היא מנסה להוציא אותי? אבל היו פעמים שהיא ניסתה כיאילו לדבר איתי ושאלה אותי שאלות אני לא כזאת שמדברת הרבה כיאילו לפעמים וזה קצת פגע בי אתם חושבים בכל זאת דהיא מנסה להוציא אותי מהחבורה?
15 ביולי 2020, 23:31
נושאים לשיחההתחלותהודעותWhatsAppקראש    
תשובה אחת
ככה זה פשוט תדחפי בכוונה
ס
סתם בנאדם כמו כולם:/
באותו הנושא:
אתמול פתחתי שיחה בווטסאפ עם זאת.. בבקשה תעזרו
אתמול הייתי בשיחה עם הקראש
הייתי בשיחה עם היועצת בבית ספר של שיכבת י' ומעלה,
הייתי עכשיו בשיחה עם המנהלת והיא אמרה שאם אני אמשיך ככה אני אלך לאומץ
אני הייתי בקטע עם אחד חצי שנה ואתמול באתי אליו ועשינו כזה שיחה של יחסינו לאן והוא אמר שהוא רוצה אותי לרציני והוא צריך..
איך מתחילים שיחה בווצאפ עם מישהי מאתמול?
אני הייתי בשיחת וידאו עם חברים שלי אתמול בלילה ונרדמתי..
אם הייתי בטלפון בשיחה של זום ותוך כדי הייתי באינסטגרם יכולים לראות את זה?
אתמול חברה שלי שאלה אם קיבלתי מחזור בשיחה עם הקראש שלי ושיקרתי לה
אתמול בשיחה אישית המפקדת קראה לי מיותרת ונטל.
הייתי בשיחה עם ידיד שלי ..